بهترین مرکز دستگاه جوجه کشی 300 تایی

یکی از بهترین و مطمئن ترین انواع دستگاه جوجه کشی برای مرغداری ها انواع ۳۰۰ عددی آن است این دستگاه با تنظیم بسیار عالی حرارت و چرخش مناسب یکی از بهترین انواع دستگاه های جوجه کشی است. تولید کننده انواع دستگاه جوجه کشی 300 تایی را در بهترین مرکز فروش در اختیار تمام متقاضیان این دستگاه عالی و مرغوب گذاشته تا در پرورش مرغ در مرغداری ها از آن استفاده کتند.

بهترین مرکز  دستگاه جوجه کشی 300 تایی

علت مرگ جوجه ها در دستگاه جوجه کشی

علت مرگ جوجه ها در دستگاه جوجه کشی یک دستگاه جوجه کشی عالی و خوب باید دارای شرایطی باشد تا بتواند به درستی کار خود را که پرورش جوجه است را به انجام برساند و اگر یکی از این شرایط محیا نباشد و یا حین کار تعادل قسمتی از آن به هم بخورد متاسفانه کار جوجه کشی به اتمام نرسیده و جوجه ها حتما لطمه خورده و رشد کاملی نخواهند داشت.

اولین علت مرگ جوجه در دستگاه جوجه کشی ممکن است دقت نکردن به تهیه تخم مرغ های نطفه دار باشد ممکن است که برخی از این تخم مرغ ها دارای شکستگی باشند و تخم مرغ شکسته هرگز تبدیل به جوجه نخواهد شد. دومین علت نرساندن گرمای کافی به تخم مرغ ها باشد که این امر ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که بی مورد درب محفظه ای که تخم مرغ های نطفه دار در آن قرار داده شده باز و بسته شده و گرما از درون محفظه بیرون و به حد نرمال و طبیعی بدن مرغ مادر نرسد و یا اینکه گرما از ابتدا درست تنظیم و هماهنگ نشده باشد.

عامل بعد ممکن است چرخش نداشتن تخم مرغ ها باشد چون در این صورت نیز تخم مرغ ها بشدت دچار آسیب های اساسی شده و جنین آن از بین می رود.

راهنمای خرید انواع دستگاه جوجه کشی 300 تایی

راهنمای خرید انواع دستگاه جوجه کشی 300 تایی تولید کننده انواع دستگاه جوجه کشی سیصد تایی را از بهترین ابزار و وسایل موجود در بازار با در نظر گرفتن حالت و شرایط بدن و رفتار های مرغ مادر تولید کرده و این دستگاه با کیفیت و مرغوب را در تمام مراکز توزیع این کالای حرفه ای پخش کرده تا تمام پرورش دهندگان مرغ بتوانند از انواع این کالا تهیه و خریداری کنند.

برای خرید بهترین دستگاه بهتر است با توجه به اندازه و حجم مکانی که برای پرورش مرغ ها در نظر گرفته ایم اقدام به تهیه دستگاه مناسب با عدد مناسب کنیم و دستگاهی تهیه نکنیم که در حجم و تعداد زیاد جوجه باشد که جایی برای پرورش نداشته و یا آنقدر کم تعداد باشد که مکان در نظر گرفته شده جای اضافه ای داشته باشد و برای این امر بهتر است با مشاوران و تولید کنندگان دستگاه مشاوره کرده و سپس اقدام به خرید کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما