بهترین فروشنده دستگاه جوجه کشی زغالی

دستگاه جوجه کشی زغالی نمونه ای از دستگاه های می باشد که در جوجه آوری از تخم ها نطفه دار به کار گرفته می شود. این دستگاه دارای قابلیت های متنوعی می باشد و به همین جهت مورد توجه مشتریان زیادی همچون مرغداری ها و پرورش دهندگان طیور قرار گرفته است. معمولا بهترین فروشنده دستگاه جوجه کشی زغالی با بکارگیری روش های گوناگونی به توزیع انواع این دستگاه ها در ظرفیت های مختلف و ابعاد متنوع می پردازد تا مشتریان بتوانند به راحتی به تهیه آنها بپردازند.

بهترین فروشنده دستگاه جوجه کشی زغالی

مناسب ترین دستگاه جوجه کشی برای پرورش شترمرغ

مناسب ترین دستگاه جوجه کشی برای پرورش شترمرغ آیا می دانید مناسب ترین دستگاه جوجه کشی برای پرورش شترمرغ دارای چه خصوصیاتی می باشد؟

از آنجایی که تخم شترمرغ نسبت به تخم سایر پرندگان درشت تر است به همین دلیل امکان استفاده از دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی برای جوجه کشی از تخم های نطفه دار شترمرغ وجود ندارد و اگر این اتفاق بیفتذد ضرر هنگفتی گریبان گیر استفاده کننده از آنها خواهد شد.

بنابراین می توان گفت مناسب ترین دستگاه برای جوجه کشی شترمرغ دستگاه هی می باشد که دارای ویژگی های به شرح زیر است:

  • دستگاه جوجه کشی شترمرغ باید داری قابلیت رطوبت گیری از تخم ها به هنگام ستر تخم شترمرغ باشد که این نوع قابلیت بر روی دستگاه های جوجه کشی صنعتی و خانگی سایر پرندگان وجود ندارد.
  • مسئله مهم دیگر با توجه به جثه بزرگ شترمرغ میزان اکسیژن رسانی و گردش هوا در دستگاه جوجه کشی می باشد که میزان مصرف این اکسیژن بویژه در هفته های پایانی جوجه کشی یا زمان هچر بسیار بالاتر می رود چرا که جوجه شترمرغ درون تخم کامل شده و اکسیژن بیشتری نیاز دارد.
  • دستگاه جوجه کشی مناسب شترمرغ باید دارای قابلیت مناسب جهت چرخش و گردش تخم ها را داشته باشد چرا که موجب تغذیه مناسب نطفه و اکسیژن رسانی آن خواهد شد که بهترین زاویه برای گردش راک ها 120 تا 180 درجه می باشد.
  • معمولا در بسیاری از دستگاه های جوجه کشی شترمرغ سیستم ستر و هچر به صورت همزمان خواهد بود که بازدهی آنها را بالاتر برده است.

مرکز واردات دستگاه جوجه کشی زغالی

مرکز واردات دستگاه جوجه کشی زغالی امروزه علاوه بر دستگاه های جوجه کشی داخلی بسیاری از شرکت های بازرگانی انواع دستگاه جوجه کشی وارداتی را در بازار توزیع می نمایند.

معمولا این دستگاه ها دارای کیفیت بالایی هستند و از جمله آنها می توان به دستگاه جوجه کشی عالی شترمرغ و … را نام برد.

معمولا مرکز واردات دستگاه جوجه کشی زغالی به صورت های مختلفی همچون روش حضوری و اینترنتی به توزیع انواع این دستگاه ها در بازار می پردازد تا مشتریان امکان خرید آسان انواع دستگاه جوجه کشی را داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما