بهترین صادرکننده دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4 یک سیستم پیشرفته خانگی است که دارای شانه های غلطکی و دوار است و می تواند با ایجاد محیطی ایمن با دما و رطوبت بالا به راحتی شرایط را برای جوجه شدن نطفه ها فراهم کند. این سیستم برای هر نوع تخمی مناسب بوده و سطح کاربری بالایی هم دارد. تولیدی به عنوان بهترین صادر کننده این دستگاه در کشور معرفی می شود که با صادرات توانسته درآمد ارزی زیادی را روانه اقتصاد کند و زمینه تولید بیشتر را نیز فراهم آورد.

بهترین صادرکننده دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4

نحوه کارکرد دستگاه جوجه کشی

نحوه کارکرد دستگاه جوجه کشی نحوه کارکرد دستگاه جوجه کشی هوشمند کاملا متفاوت بوده و این سیستم شبیه بدن مادر ساخته شده و می تواند محیطی سالم و گرم را برای نطفه های داخل تخم فراهم کند که در کمترین زمان به جوجه تبدیل می شوند.‌

نحوه کارکرد به شرح زیر است:

  • ابتدا تخم ها داخل شانه های مخصوصی که به صورت هوشمند هستند قرار داده می شود. این شانه ها قابلیت غلطانی دارند تا نطفه بتواند به خوبی درون تخم حرکت کند.‌
  • سپس دستگاه روشن می گردد و اولین قابلیت ستسور دما است که فعالیت خود را آغاز می کند تا دما به میانگین ۳۷ و ۳۸ برسد و محیطی شبیه بدن مادر ایجاد گردد.
  • در این زمان سنسور رطوبت هم به صورت خودکار روشن می شود تا بتواند خشکی هوا را گرفته و رطوبت کافی را فراهم کند.
  • سیستم تهویه مطبوع در این دستگاه اهمیت زیادی دارد و محیطی سالم و امن را ایجاد می کند.
  • تمام این امکانات درون صفحه نمایشگر نشان داده می شوند.

بررسی بازار دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4

بررسی بازار  دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4 دستگاه جوجه کشی همه پرندگان را ساپورت می کند و شما می توانید تخم را با سایزهای مختلف درون آن قرار دهید به همین دلیل بازار فروش پر رونقی دارد. مارک های ایرانی از بهترین برندهای تولید دستگاه در جهان هستند که قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی می باشند. این محصولات در بازار خارجی به دلیل سطح کیفی بالا و قیمت مناسبی که دارند، از میزان فروش خوبی برخوردار می باشند و طول عمر آن ها بسیار زیاد می باشد.

بیشتر بازار های کشور تجهیزات خود را به صورت عمده به فروش می رسانند تا کالایی در انبار ها باقی نماند و سود بهتری عاید تولید کنندگان شود. بعضی از فروشندگان عمده برای جلب رضایت مشتری سیستم های پیشرفته ای در نظر می گیرند که از طریق آن بتوانند کالاهای خود را به تمام استان ها نشان دهند و مصرف کنندگان دائمی را به خود اختصاص دهند.

بالا رفتن سطح فروش در بازار باعث شده تا سطح تولید هم به مراتب بیشتر شود تا بتوان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما