بررسی قیمت دستگاه جوجه کشی 4000 تایی

دستگاه جوجه کشی وسیله ای است که نقش و کاربرد زیادی دارد. این دستگاه بسیاری از نیاز های بشر را به راحتی انجام می دهد. استفاده از دستگاه جوجه کشی در گذشته بسیار دشوار تر از دنیای امروز بود، اما خوشبختانه با تلاش مهندسین این حوزه دستگاه جوجه کشی بسیار پیشرفت کرد، و کار با آن بسیار آسان تر شد. بررسی قیمت دستگاه جوجه کشی 4000 تایی نشان می دهد. که این دستگاه قیمتی بسیار مناسب دارد.

بررسی قیمت دستگاه جوجه کشی 4000 تایی

چهار عمل اصلی در دستگاه جوجه کشی

چهار عمل اصلی در دستگاه جوجه کشی هر دستگاه جوجه کشی،باید چهار عمل اصلی در دستگاه جوجه کشی را انجام دهد، این چهار عمل به صورت ذیل می باشد:

  • دمای مناسب
  • رطوبت کافی و به اندازه
  • چرخش تخم ها
  • تهویه هوا

در دستگاه های جوجه کشی ۴۰۰۰ تامین دما از طریق وسیله ی المنت های نسوز انجام می شود، و گرما هم از طریق هوش مصنوعی دستگاه انجام می شود. برای تامین کردن رطوبت لازم یک آب تعبیه شده در کف دستگاه وجود دارد، بعد شما با توجه به مقدار آبی که می دانید لازم است درون آن ظرف می ریزید، و رطوبت دلخواه خود را درون دستگاه مشخص می کنید.

فرایند سنجش و کنترل دما درون دستگاه جوجه کشی با وسیله ای منحصر به فرد و پیشرفته به نام sht انجام می شود. سیستم های هوش مصنوعی مسئولیت تولید گرما و رطوبت را بر عهده دارند.

دستگاه جوجه کشی چهار هزار تایی تا الان به خریداران عملکرد خوبی را نشان داده است. این دستگاه با توجه به آبشن هایی که دارد، و جنس بسیار خوب قیمت بسیار مناسبی را به خود اختصاص داده است.

تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی 4000 تایی

تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی 4000 تایی دستگاه جوجه کشی چهارهزار تایی تولید کنندگان زیادی دارد. این دستگاه جز دستگاه جوجه کشی ارزان و با کیفیت درجه یک محسوب می شود. چرخش تخم ها در ایزی باتور ۱و۲ دستگاه های جوجه کشی صنعتی و نیمه صنعتی به صورت ۴۵ درجه می باشد، منظور از چرخش یعنی ۴۵ درجه به سمت راست و ۴۵ درجه به سمت چپ می باشد، و این کار به صورت خودکار انجام می شود.

اما در ایزی باتور ۵ و ۶ چرخش به صورت ۳۶۰ است، که این چرخش راندمان جوجه کشی را بسیار افزایش می دهد. نکته ضد عفونی و تمیز کردن تخم ها را هرگز فراموش نکنید، زیرا این آلودگی باعث سرایت به بقیه تخم ها می شود.

برای راهنمایی بیشتر کار با دستگاه جوجه کشی می توانید، به راهنمایی متخصصان در این حوزه گوش بدید و با آن ها تماس بگیرید. تولید کنندگان دستگاه جوجه کشی ۴۰۰۰ تایی سعی و تلاش خود را کرده، تا بهترین و با کیفیت ترین امکانات را در تولید این دستگاه انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما