بررسی قیمت دستگاه جوجه کشی 24 تایی

دستگاه جوجه کشی 24 تایی نمونه ‌ای از دستگاه جوجه ‌کشی هوشمند می ‌باشد که دارای قابلیت‌ های بسیار زیادی بوده و برای انواع تخم های باردار مناسب می‌ باشد، در بررسی‌ هایی که بر روی قیمت دستگاه نامبرده صورت گرفته است مشخص شده که عواملی مانند کیفیت دستگاه، برند شرکت تولید کننده، ابعاد و اندازه دستگاه، کیفیت و قابلیت های ویژه و نوسانات بازار در قیمت به روز شده آن تاثیرگذار می باشد.

بررسی قیمت دستگاه جوجه کشی 24 تایی

جدول زمانبندی جوجه کشی تخم ها

جدول زمانبندی جوجه کشی تخم ها این روزها استفاده از دستگاه جوجه کشی برای تولید جوجه پرندگان مختلف با استقبال بسیار زیادی از طرف مصرف کنندگان و پرورش ‌دهندگان مواجه شده است چراکه قادر است با ایجاد شرایط لازم از قبیل دما و رطوبت بستری را فراهم نماید تا تخم‌ های باردار بتوانند مرحله رشد و نمو جوجه را فراهم کرده و درنهایت به تولید جوجه ‌های مختلف کمک نمایند.

اما در روند استفاده از این دستگاه باید یک جدول زمانبندی مشخصی را برای جوجه‌ کشی در نظر گرفت تا بتوان برحسب آن دما، رطوبت، چرخش و موارد مختلف را به طور ثابت و یکسان اعمال کرد تا درنهایت منجر به نتیجه نهایی کار شود.

خاطرنشان می ‌شود که جدول زمانبندی برای پرندگان مختلف متفاوت می‌ باشد به نحوی که هر پرنده با توجه به دوران رشد و نمو خود از جدول زمانبندی مشخص و خاصی برخوردار می ‌باشد.

دما در جدول زمانبندی جوجه‌ کشی بسیار مهم می ‌باشد به این معنا که فردی که در زمینه پرورش جوجه‌ های مختلف فعالیت دارد باید دمای مناسب را برای دوره‌ های ستر و یا هچر تنظیم نماید.

گردش تخم‌ها در دستگاه نیز نیاز به زمانبندی دقیقی دارد و باید بر حسب نوع تخم این زمانبندی تنظیم گردد.

درصد رطوبت و دما نیز در زمانبندی جوجه‌ کشی نقش مؤثری دارد و حتماً باید با توجه به دوران ستر میزان آنها تنظیم گردد.

به طور کلی می‌توان گفت که جدول زمانبندی در جوجه‌ کشی شامل دما در هچر، توقف گردش، درصد رطوبت در ستر، دما در ستر و کل دوره جوجه‌ کشی را شامل می‌ شود که با توجه به نوع جوجه زمانبندی آن نیز متفاوت می باشد.

روش های خرید انواع دستگاه جوجه کشی 24 تایی

روش های خرید انواع دستگاه جوجه کشی 24 تایی اگر قصد خرید دستگاه جوجه ‌کشی 24 تایی را دارید بد نیست با برندهای معروف و شناخته‌ شده این دستگاه نیز آشنا باشید تا در زمان خرید با اطمینان بیشتر آنها را سفارش دهید، از مهمترین برندهای شناخته شده دستگاه مذکور می توان به دستگاه جوجه کشی اسکندری و دستگاه جوجه کشی دماوند اشاره کرد که هرکدام از کیفیت و ویژگی‌ های خاصی برخوردار می باشند و جزو برندهای شناخته‌ شده به حساب می ‌آیند.

برای خرید انواع دستگاه جوجه‌ کشی 24 تایی روش های مختلفی از قبیل روش حضوری و غیرحضوری وجود دارد، به‌ نحوی که خریدار می‌ تواند با مراجعه حضوری به مرکز فروش آن را سفارش داده و اگر امکان مراجعه حضوری برای افراد مختلف امکانپذیر نمی ‌باشد می ‌توانند از این سایت اینترنتی به ‌عنوان مرجعی برای فروش انواع دستگاه مذکور استفاده کرده و آنها را با بهترین کیفیت و قیمت سفارش داده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما