بررسی بازار دستگاه جوجه کشی 7 عددی

پرورش طیور در منزل کاری دشوار بوده و امروزه توسط دستگاه جوجه کشی 7 عددی انجام می شود. این دستگاه جمع و جور و کوچک وزن سبکی دارد و شما می توانید آن را در هر سطحی قرار دهید. درب کوچک این دستگاه مانع از نفوذ آلودگی شده و از خروج رطوبت و دمای داخل آن جلوگیری می کند. بررسی های اخیر بازار نشان داده که به دلیل استفاده زیاد مردم میزان فروش این تجهیزات هم چندین برابر شده که سودآوری زیادی برای تولیدی به همراه دارد.

بررسی بازار دستگاه جوجه کشی 7 عددی

قابلیت های دستگاه های جوجه کشی جدید

قابلیت های دستگاه های جوجه کشی جدید دستگاه جوجه کشی ساده دارای قابلیت های زیادی ایت و می تواند با شبیه سازی کردن بدن مادر محیطی ایمن و گرم را برای رشد نطفه ها و تبدیل شدن آنها به جوجه فراهم کند. مهمترین قابلیت این دستگاه نگهداری تخم هر پرنده ای درون محفظه های مخصوص است که دچار شکستگی و رک خوردگی نمی شوند و به دلیل غلطکی بودن به راحتی چرخ می خورند.

هوش مصنوعی و تمام اتوماتیک بودن این دستگاه می تواند مهمترین قابلیت آن باشد که در این صورت می تواند به صورت اتوماتیک تمام سنسورها را فعال کرده و همزمان دما و رطوبت و نور و همچنین سیستم تهویه را روشن کند. این دستگاه در ۲ مدل کاری و برقی است و برخی نمونه ها به صورت چندمنظوره هستند و با هر انرژی فعالیت می کنند.‌

در این دستگاه قطعات زیادی به صورت ایمن نصب شده اند تا هیچ گونه خطری جوجه ها را تهدید نکند.

فروش مستقیم انواع دستگاه جوجه کشی 7 عددی

فروش مستقیم انواع دستگاه جوجه کشی 7 عددی دستگاه جوجه کشی بزرگ دارای ظرفیت های زیادی است و بیشتر در صنایع بزرگ و پیشرفته در زمینه صادرات هم فعالیت دارند استفاده می شود. فروش مستقیم این دستگاه با حذف واسطه ها باعث شده که با ترخی مناسب تر به دست مصرف کنندگان برسد. حجم فروش در نرخ آن تاثیر زیادی دارد و هر چه فروش حجم بیشتری داشته باشد نرخ آن مناسب تر است.

فروشنده ها هر کدام با برند و بسته بندی که برای محصول خود طراحی کرده اند؛ محصولات خود را وارد بازار عرضه و تقاضا می کنند. اما در نهایت هر کدام از این شرکت ها که توانسته بهترین بسته بندی را برای محصولات خود پیاده سازی کند و محصول مرغوبی داشته باشد؛ فروش بالایی خواهد داشت.

این موضوع که بازار فروش در داخل و خارج از ایران رونق داشته باشد، کاملا طبیعی ست. زیرا از جمله تجهیزاتی ست که استعداد زیادی در جذب مشتری داشته و میزان فروش آن بسیار خوب است. به همین دلیل شرکت های فروش آن را با کیفیت عالی در بازار داخلی و خارجی ارائه می دهند. در این راستا عرضه کننده هایی که محصولی با کیفیت تر تولید می کنند، قطعا فروش بیشتری خواهند داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما