بازار عرضه دستگاه جوجه کشی رشت

از دستگاه جوجه کشی برای جوجه کشی مصنوعی و بدون حضور و نیاز پرنده مادر استفاده می شود. رشت یکی از شهر های ایران است که به علت خاک حاصلخیز یکی از قطب های تولید کننده انواع مواد غذایی در ایران است.

دستگاه جوجه کشی رشت به تمامی بازار ایران عرضه می شود و افرادی که نیاز به دستگاه جوجه کشی دارند می توانند آن را تهیه نمایند و به راحتی از آن استفاده کنند.

بازار عرضه دستگاه جوجه کشی رشت

روش ساخت دستگاه جوجه کشی درجه یک

روش ساخت دستگاه جوجه کشی درجه یک برای ساخت دستگاه جوجه کشی درجه یک نیاز به چند وسیله مهم داریم

  • شانه: کیفیت شانه بسیار مهم است به طوری که تخم ها در درون آن به راحتی چرخانده شوند در حالیکه آسیبی به آن ها وارد نشود. این شانه ها باید انعطاف پذیر باشند.
  • حسگر: حسگر یا سنسور که وظیفه کنترل دما و رطوبت را بر عهده دارد یکی از مهم ترین قطعات دستگاه است. سنسور میزان رطوبت و دمای دستگاه را محاسبه کرده و به صفحه دیجیتال یا برد ارسال می کند.
  • موتور: وظیفه تامین انرژی برای پرخاندن شانه ها را تامین می کند. تخم ها باید 6 بار در روز پر خانده شود. موتور های دستگاه جوجه کشی باید به گونه ای باشند که قابلیت اشتعال نداشته باشند.
  • راک: راک قطعه ای است که انرژی موتور را به شانه منتقل کرده و باعث چرخش آن می شود. جنس راک باید بسیار با کیفیت باشد وگرنه در دمای بالا گازهای سمی از خود تصاعد می کند و باعث فاسد شدن تخم ها می شود.
  • فن: فن تهویه هوا را در دستگاه به عهده دارد. ورود اکسیژن به درون دستگاه و خروج دی اکسید کربن برای تنفس تخم ها الزامی است.
  • المنت: برای تامین حرارت درون دستگاه و کنترل رطوبت از المنت استفاده می شود.
  • برد: برد اطلاعات انتقالی از سنسور را نمایش می دهد.

بعد از آن هر یک از موارد گفته شده را با روشی معین به یکدیگر متصل کرده و در نهایت یک دستگاه جوجه کشی درجه یک بدست می آید که بهترین کارکرد را خواهد داشت.

قیمت فروش دستگاه جوجه کشی رشت

قیمت فروش دستگاه جوجه کشی رشت جوجه کشی می تواند یک شغل کم هزینه و ثمربخش به حساب آید که افراد با دانش مختصری می توانند به خوبی آن را انجام دهند. قیمت دستگاه جوجه کشی بنا به نوع آنها متفاوت می باشد.

دستگاه های جوجه کشی انواع مختلفی دارند که نوع خانگی آنها برای تولیدات کوچکتر مانند پرنده فروشی ها و نوع صنعتی آن برای مصارف صنعتی و مرغداری ها استفاده می شود و تعداد بالایی جوجه از آنها به دست می آید. قطعات استفاده شده در دستگاه جوجه کشی یکی از عواملی است که بر روی قیمت دستگاه تاثیر دارد.

هرچه کیفیت قطعات بالاتر و بهتر باشد به مراتب قیمت دستگاه نیز بالاتر است. شرکت های مختلف دستگاه ها با انواع قیمت های متفاوت به بازار عرضه می نمایند. فروش دستگاه جوجه کشی در تمامی کشور انجام شده و با کمی دقت و جستجو می توان دستگاه جوجه کشی مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب تهیه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما