مرکز فروش دستگاه جوجه کشی بلدرچین

دستگاه های بسیاری به منظور جوجه کشی استفاده می شوند. برای مثال دستگاه ایزی باتور 4 و 6 توانایی بالایی در جوجه کشی دارند. از سوی دیگر این دستگاه ها به صورت تخصصی این کار را انجام نمی دهند و برای چندین کاربرد ساخته شده اند. بنابراین توجه داشته باشید که برای خرید دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک بلدرچین لازم است به مرکز فروش دستگاه جوجه کشی بلدرچین مراجعه حضوری نمایید. یا می توانید از سایت ها و شبکه های اجتماعی این مراکز اقدام کنید.

مرکز فروش دستگاه جوجه کشی بلدرچین

لزوم قابل تنظیم بودن دریچه های هوا دستگاه جوجه کشی

لزوم قابل تنظیم بودن دریچه های هوا دستگاه جوجه کشی دریچه های تنظیم هوا از اهمیت بالایی برخوردار هستند. در دستگاه جوجه کشی صادراتی یکی از مهم ترین و اساسی ترین مورد هایی که باید به آن دقت کنید درجه های تنظیم هوای دریچه های خروجی و ورودی هوا می باشد. دقت داشته باشید که در دستگاه های دستی دریچه های تنظیم هوا تنها دو دریچه ساده می باشند.

اما دقت داشته باشید که این مورد در دستگاه های اتوماتیک دارای یک موتور و تنظیم قوی تری می باشد. زمانی که هوا به خوبی درون دستگاه جریان نداشته باشد نمی توان انتظار داشت جوجه هایی که از تخم های درون دستگاه بیرون می آیند از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

جنین ها زمانی که درون تخم هستند نیز نیازمند به اکسیژن دارند. دستگاه های جوجه کشی باید طوری طراحی شوند که دریچه های آن ها ورود و خروج هوا را به سادگی و سرعت انجام دهد. همچنین این دستگاه ها نباید هوا را از خود خارج کنند. از این رو عایق بندی دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

صادرات دستگاه جوجه کشی بلدرچین

صادرات دستگاه جوجه کشی بلدرچین صادرات دستگاه جوجه کشی نیز می تواند علاوه بر ارز آوری، اشتغال زایی خوبی داشته باشد. دقت داشته باشید که می توانید این دستگاه ها را علاوه بر کشورهای اطراف که با ما مرز دارند؛ به کشور هایی که اروپایی بوده و از صنایع خوبی برخوردارند نیز صادر کنید. دستگاه های تولید داخلی از کیفیت بالایی برخوردارند.

از این رو مشتریان آن ها حتی در خارج از کشور نیز بسیارند. دستگاه های جوجه کشی بلدرچین در ظرفیت های متفاوت تولید و به بازار عرضه می شوند. این دستگاه ها در انواع چهار شانه و چند شانه تولید می شوند.

از سوی دیگر این دستگاه ها باید دارای ویژگی های بسیاری باشند. از جمله این ویژگی ها می توان به نیاز به عایق بندی خوب و سیستم های تهویه عالی اشاره کرد. همچنین این دستگاه ها باید بتوانند به خوبی تخم ها را تکان دهند. این تکان دادن به منظور این است که جنین ها به دیواره تخم نچسبند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما